Usch va jag är dålig på att uppdatera :-/

publicerat i Allmänt;

Vi hade välkomstfest för Tilde den 31/7. Vart superlyckat, nästan alla som var bjuda kom. Fint väder god mat och underbara människor gjorde Tildes dag till nått perfekt. Vi åt italiensk buffé, sen efter maten var det presentöppning som stod på schemat, massa fina smycken mm. När d va klart ställde sig min underbara på knä och friade inför alla våra gäster, gissa om jag vart överraskad! P hade fixat så att det kom en vigselförättare som vigde oss i trädgården. Tänk va han e romantisk min P. Så nu heter jag inte längre Johansson, utan Rydén.

Hmmm Nadia Rydén låter lite kaxigt sådär, haha!

Tilde har blivit 4 månader och har börjat med smakportioner, favoriten är Potatis och majs och d som inte är nån hit är vadsomhelst med morötter, ska hon bli som sin pappa och hata morötter? Mildgröt och äpple och banan puré är också gott!

Igår började jag med min diet, it´s fucking kill me! Men ska man gå ner så får man ta den smällen, igår fick jag i mig 1000kcal, lite lite kanske men men.

Såhär ser mitt matschema ut

Frukost: Modifast chokladshake 200ml / 120kcal

Lunch:Allevo thaisoppa 250ml / 100kcal

Mellanmål: Frukt 40kcal

Middag: Sallad eller dylikt med lite kcal


Ja vi får väl se hur det går.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Vilken gullig familj du har ! =)

Och grattis till nya efternamnet ;)

Kram

Kommentera inlägget här :