Skolan hela dagen 🌟

publicerat i AllmÀnt;

Som rubriken lyder..har suttit i skolbĂ€nken idag, lite konditionstrĂ€ning blev det ocksĂ„, hann ocksĂ„ med att fĂ„ en bula i pannan efter att ha gĂ„tt in i en stĂ„ng. KĂ€nns ju jĂ€vligt seriöst 😂 jaja nog om det...


Suttit och knĂ„pat ihop ett trĂ€ningsupplĂ€gg för imorgon, imorgon Ă€r det dags för praktiska examinationer...kommer bli jĂ€kligt kul och spĂ€nnande! Nu rockar vi đŸ’ȘđŸŒ

Jag har ju som nĂ„gra sĂ€kert vet klickat lite extra med en tjej i skolan, vi trivs sĂ„ bra ihop och det kĂ€nns som vi kĂ€nt varandra sĂ„ mkt lĂ€ngre Ă€n vi gjort. Hon och en tjej till ska ocksĂ„ köra examinationen imorgon och imorgon ska man vara i par sĂ„ nĂ„n av oss va "tvungen" att vĂ€lja en annan partner. SĂ„ i slutĂ€ndan blev det jag som fick en ny partner, skulle det hĂ€r vara för nĂ„gra Ă„r sen hade jag fĂ„tt panik eftersom jag gĂ€rna vill ha det safe, men idag gick jag verkligen utanför min comfortzone 🌟 och kĂ€nslan nĂ€r man har gjort det Ă€r oslagbar. Jag har gjort sĂ„ mĂ„nga andra val senaste Ă„ren som va helt omöjliga förut men nu utsĂ€tter jag mig för saker som skrĂ€mmer mig och jag har vuxit sĂ„ mkt av det.

Man mĂ„ste vĂ„ga för att vinna 🌟

Kommentera inlÀgget hÀr :