Examinationsdag 🌟

publicerat i AllmÀnt;

KĂ€ra kĂ€ra vĂ€nner idag har jag klarat den praktiska examinationen till Lic. trĂ€ningsinstruktör âœŒđŸŒïž jag kan inte beskriva hur jĂ€kla stolt jag Ă€r! Va sĂ„ himla nervös i morse, kunde knappt Ă€ra frukost.

Sen kom vi till skolan och jag va snabb att skriva upp mig som nr 1 pÄ samtal med lÀraren. Ett bra samtal dÀr lÀraren tyckte att mitt schema sÄg bra ut och gav mig bra feedback.

Sen va det fri trÀning under dagen fram till lunchen, efter lunchen va jag först att va kund. Riktigt roligt!

Sen va det min tur, jag va sjukt nervös men lyckades ÀndÄ vara lugn och pedagogisk. Fick bra feedback av lÀraren och han sa att jag va godkÀnd.

GlĂ€djeyttringar och smĂ„ skutt blev det 🌟 typiskt mig!

SĂ„ nu fortsĂ€tter resan mot personlig trĂ€nare ❀

Kommentera inlÀgget hÀr :