4:e dagen avklarad!

publicerat i Allmänt;


Nu har jag ätit mindre i 4 hela dagar, första 2 dagarna va värst! Nu är jag visserligen hungrig från och till men ändå helt okey. Äter frukost lunch middag med 2 mellanmål, mindre portioner och mer nyttigt. Det verkliga provet blir till helgen,godis och chips kommer jag äta, men det kommer självklart vägas så jag håller mig inom mina ramar. Nu tänker ni säkert, oj hon kommer bli besatt, svar, njaae man kan bli det, det gäller bara att sluta när du nått din målvikt. Jag vet att jag inte kommer få några problem att sluta väga maten eftersom jag gjort det här förut och ändå har en ganska så sund kroppsuppfattning. Jag har sagt till P att han får säga till mig om jag börjar "flippa" så länge man är medveten är det lugnt. 

Ja det va väl det! 

Puss! 



Kommentera inlägget här :