Hemmaträning och morgonpromenad...

publicerat i Allmänt;



Tuva vaknade vid 6 och ville käka, gick upp och åt frukost, det vanliga just nu som består av 2st rågkusar med kalkon och gurka och en kopp kaffe såklart!  Tittade på hem till gården på play, Tilde vaknade och ville mysa och äta macka. Packade ihop lite saker som hon behöver hos mormor. Medans Patrik lämnade Tilde där så körde jag lite hemmaträning, 30 min tabatatimer, blev ben mage och armar. Sen 1 timmes promenad. Känner mig lite snorig men ändå inte sjuk så det är svårt att motivera att inte träna. Så nu ligger jag i badet efter att ha ätit lite mellanmål, kesella med fun light och frysta hallon och blåbär. Jag hatar smaken av kesella så fun lighten gjorde den ändå helt okey att äta. Kör fun light med stevia så det är bara 2 kcal per portion. Till lunch blir det keso, avokado kalkon och världens godaste salladskrydda, köpt på krusmyntagården på Gotland! Älskar den! 

Igår hade jag mina funderingar på att låta bli shapeup på helgerna, men kom på att det är just då det behövs som mest. Åt mer än va som va planerat igår men låg ändå under 2000 kcal så det är helt okey! Så jag kör på och ser hur det känns! 

Ha en härlig helg! 

Puss! 





Kommentera inlägget här :