Ny vecka

publicerat i Allmänt;
Tisdag redan, dagarna bara springer iväg! Snart är det helg igen 💗 jobbar tränar och är med familjen. Idag efter dagis (ja vi kallar det faktiskt det) så kom Olivia och Emma förbi, hängde och pratade, så fina dem där två 💗 

I söndags fick jag ett ryck och ställde mig på löpbandet och sprang 6km, va hur skönt som helst, endorfinerna flödande! 💦 fick ont i ljumsken så nu blir det inte springa på några dagar, typiskt! Bröst armar och mage igår och rygg idag, underbart! Jäklar nu kom jag på att jag inte gjort plankan idag! En månads utmaning, lägger ut schemat här om ni vill testa.  

Jag är på dag 8 men ni kan börjar när ni vill! 💪🏽 

Ikväll blir det relax i soffan💗





En månad ish mellan ⬅️➡️ en liten skillnad, men små framsteg är ändå framsteg 🙌🏼 

Kommentera inlägget här :