Uppdateringsdags?

publicerat i Allmänt;
Längesen jag skrev nu, allt rullar på som vanligt. Tränar äter sover tar hand om barnen och bowlar såklart! Har varit 1 månad utan socker (som i bullar godis kakor läsk osv) gick riktigt bra! Nu är det en ny månad och nya utmaningar, den ena är såklart sockerförbud det andra är att ta bort all hämtmat och friterat. Nyttiga allternativ går såklart bra! En annan utmaning är att köra plankan i en månad och öka antal sekunder per dag, 1 och 2 dagen 20sek och sen ökas det på mer och mer. Den här veckan kommer också vara en gymfri vecka, kommer köra magövningar hemma, runt 200st reps per dag, plus plankan. Dessutom äta nyttigare än vanligt den här veckan eftersom det inte blir någon cardio. Så ser det ut mina vänner! Häng med på utmaningarna, ialf någon, utan utmaningar är livet lite gråare ;-) 

Eftersom jag inte bloggar så ofta så om ni vill kan ni följa mig på instagram där heter jag exersize där uppdateras det flera ggr per dag. 

Ha en härlig tisdag trots regn och rusk! 








Kommentera inlägget här :