Bra stämning ❤️

publicerat i Allmänt;

Kom till jobbet idag och det va så himla bra stämning, skratt och bubbligt. Har de senaste månaderna känns mig mer mer ångestfylld av att gå till jobbet men idag va den känslan som bortblåst! Så otroligt skönt 🌟 Min tanke när jag är färdig med PT utbildningen är att jobba kvar på mitt nuvarande jobb tills jag hittat ett nytt plus att jag vill att kund-flödet ska vara stabilt. Och då är det jäkligt viktigt att man trivs på jobbet. Nog om det!

Skyndade mig och hämta Tilde och Tuva, när vi kom fram till Tuvas förskola stod Tuvis utanför gården med 2 pedagoger, SHIT tänkte jag va har hänt?! Tuva va sist kvar och allt va nedsläckt, jag hade totalt missat att det va APT idag och förskolan stängde 15:45, jag va nästan en 30 min sen! 😓 och jag som avskyr att va sen. Hemska känsla, nu ska jag dubbelkolla alla datum så det inte händer igen.

Hem, laga mat. Ugnstekt falukorv och mos en gammal goding enligt mig 🙌🏼 preppade allt och när Patrik kom hem blandande jag ihop mina aminosyror och gick och tränade, bra helkroppspass blev det. Ska lägga upp en bild där ni ser ut utvecklingen har gått sen jag började träna. Häftigt att se tycker iallafall jag!

Nu blir det dusch och mys med barnen innan det är dags för läggning 🌙🌟

Hörs då!

Kommentera inlägget här :